IIდღე - განვიხილეთ მოსწავლის ნიმუში -ბროშურისა და გაზეთის შაბლონი, საავტორო უფლებები და ბიბლიოგრაფია. შევქმენით სავარაუდო ვარიანტები. გავეცანით 21-საუკუნის უნარ-ჩვევებს,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებას,გავმართეთ დისკუსია.
IIდღე - განვიხილეთ მოსწავლის ნიმუში -ბროშურისა და გაზეთის შაბლონი, საავტორო უფლებები და ბიბლიოგრაფია. შევქმენით სავარაუდო ვარიანტები.
ReplyDeleteგავეცანით 21-საუკუნის უნარ-ჩვევებს,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებას,გავმართეთ დისკუსია.